Lite shopping o annat kul!

Dagen gick bra på jobbet. Jag hade dock ej så mycket att göra då ja var redan klar med mina annonser, sedan var de lite annat men de gick som smort!
Fick även i dag lära mig hur man gör en Likvida räkning!! så nu kan jag det! så kul att få mer erfarenhet och vill ju kunna gfå hjälpa till mer o göra ngn nytta..... ja vill liksom jobba hela tiden!!!!.

han även med en lunch i dag, gick upp och köpte lite smörgåsar, nybakade med ost mm som jag gjorde iordning o njöt! ( brukar aldrig äta på jobbet annars=)
Efter ett tag tog ja mig iväg till Salem o hämtade tjejerna, men var lite för tidig så jag fick äran att knata runt i Kungen s Kurva.... in på skokanonen o shoppade två par nya skor, ett par sommar skor samt ett par låga pumps som ja hkan ha på jobbet!!! ! el bågge kan man ha däör! de var de som var meningen!!!!
Bra bra pris då de var rea!!!!.:)

sen var de dax att hämta tjejerna, allt gick bra och vi kom hem efter ett tag, mös och hade kul!!!
De hjälpte mig med att fixa hemma och de gillade de. att få hjälpa till alltså!
Jobb mässigt med huset fick vi in en del kartonger till köket, alla våra saker som stått sedan vi flyttade från sumpan!.. och lite tak kom även med upp!!!! nu görs  resterande imorgon!!!!
Mern kan även låva er bilder i moorgon, på skorna o huset!

nu sova som gäller!
natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0