Idag har jag ONT

Ibåde armen som attan de värker så mycket... och mer tradolan kan jag ej ta. mår då illa!!
ja som försöker att inte ta så mycket! endast 100mg på morgon o samma på kväll!!!
de är tradolan Retard heter de .så om ja hoppar en så blir ja lidande senare...

ja har ibland skitit i att ta de på morgonen då ja känner mig bättre. ej lika ont mm men då gör de ännu ondare sen!. skit oxå! varfrö kan man ej leva normalt!
Inte för att detta påverkar mig så! men ingen männsika vill leva på tabletter !!!!!!!!

har idag även tankarna hos min kära svägerska som ligger på Uppsala sjh med sin dotter Em... hon har troligen fått lunginfl.. och inte som hon har de mycket nog att stå i...
De har en väldigt jobbig tid just nu!. inget som ja drar upp här nu! I sinom tid skriver ja om de eller så får ni själva läsa om det!!!!

de är en av orsakerna ja mått piss oh ar tankarna på anant hhåll!!!
kram nu skall ja kolla tv o hjälpa min man!!!


Kommentarer
Postat av: Teija

Men vilket elände att det är så skrutt med dig. Hoppas att det snart är bättre, både med dig och de som står dig nära.

Kram!

2010-08-26 @ 22:43:03
Postat av: catta

tack underbara teija!!!!



ja , man måär ju lätt dåligt när ens anhöriga har desvårt med!!... när allt komer ut så kommer du förtå mig!!... de kommer stå stort i tidningarna säkerligen!!



ja börjar må bättre. diab går ialalfall bra. jehaa. bra med ngt!

ser fram emot huset nu igen!! nya ideer som vi fått o skall köra på!!

hoppas allt är bra med dig o familjen?

kram gumman!

2010-08-27 @ 08:37:33
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0