Justeringar på pumpen!

idag ringde ja in till min diab sköterska som då var på semester men fick hjälp av en annan!
ja höjde mina justeringar lite, eftersom ja vaknar upp lite högre i bs än vanligt. och ändå går o lägger mig på 5 i bs!
van att vakna runt 4-5 men nu sistatiden har de legat mellan 8-11... inte bra för att vara jag!
Så nu provar vi med en till bas!

har nu dessa:
mellan 00-03 har ja  0.600 enheter!
mellan 03-08 har ja 0.700 enheter
och mellan 08-00 är de tbx till 0.600 enheter..

dvs 14.90 enheter per dygn.. sedan tillkommer ju de ja äter o duttar extra!! som ja nu fått gjort när ja legat högre!

men ialalfall så är ja super nöjd! enbart två känningar de senaste dagarna , då oga ja tagit för mycket vid glass ätande! självförvållande alltså!!!
så nu hoppas ja att kunna vakna tidigt utan att ligga högre i blodsockret!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du frågade för länge sedan om någon bra sida med smink. ELEVEN.SE kan jag rekomendera! De har massor av olika märken. Leveranserna av varorna är endast ett dygn. Beställer du senast kl 13 så har du varorna dagen efter. :-) Tycker du ska gå in och kika där.

2010-08-06 @ 15:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0