Bilresa med shopping!

Idag har ja varit i farten sedan kl 13 . Först kom mannen hem för att ta Tripsie för ja åkte ut och hämtade tjejerna i skolan, sedan så blev de av till barkarby för lite shopping. Var tvungen att hitta nya vinterkläder till Tindra.



Tindras nya byxor och jacka  märket Everest! med en ny mössa för den rosa passade knappast till dessa kläder!




Efter barkarby blev de hemåt till våra hemtrakter för in på Willys o handla mat och lite saker till kvällen , samt vi var bortbjudna på middag hos grannen för att fira att hon fyllt 40 år samt fira våra barn tillsammans då hennes dotter med fyllt år!

Så var ju tvuingen att hitta bra presenter till dem med! och mat inför helgen!
Så stressigt som attan blev de, kom hem 30 min innan vi skulle vara hos henne! tur man har nära då:)
Sitter nu i soffna o kopplar av , de två minstingen sover medan iza sitter o gör halsband till mig, ja sitter o gäser... har ätit så mycket onyttigt i kväll men ibland får man de..... kände ja var värd de efter går dagen hehehehe!!! eller hur?:( nope!!!!)

Har nog inte så mytcket mer att skriva om förutom att de två sista dagarna har känt bra, har varit i flängen halva dagarna , och ja brukar ej vara ute så mycket så för mig var de skönt! få lite egen tid.
Så som i går då ja spenderade halva dagen på Danderyd för diabetesen och sedan direkt hem för ett trevligt sällskap qav form av Mia, (proffset själv) o sen iväg på aktivitet!!!!! Så egna timmar är guld värda!
Speciellt för mig, de som känner mig fattar!!!1!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0