Drömmer mig bort

Till värmen, ja vill mer än gärna komma iväg till värmen, till thailand i vinter eller varför inte ngt nu i maj, ja blir ju 30 år! då måste ja hitta på ngt, en resa skulle inte vara dåligt , en med min man. Få lite egen tid med han o ro om varandra och koppla av..... De är just nu en drm för mig! kommer de hända???

Elleer en tripp med min Madde?????vii får se!



Men nu tbx till verkligeheten , här skall snart fixas iordning för en lååång tripp för att hämta tjeejrna, sedan hämta upp mannen min och åka o handla inför helgen, en massa mys och kanske om ja hinner gå på handbollsmatchen , hoppas:)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Heeej!

Jo tack här rullar det på som vanligt =)

Hur är det själv? Har ni kommit iordning i huset?

Just nu vet jag faktiskt inte riktigt när vi ska till sthlm nästa gång. Vore skoj å ses vid tillfälle =)

Kram kram!

2010-02-12 @ 11:14:57
URL: http://tassandra80.bloggplatsen.se
Postat av: johanna

Ja det vore inte så dumt att åka till värmen...Börjar bli less på snön nu.

Ha en bra helg!! Kram

2010-02-12 @ 11:37:46
URL: http://novaj.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej Gumman.

Madde vill gärna åka på rehabresa med dig, kan vi inte boka innästa helg o planera och bestämma?

Pusss

2010-02-12 @ 13:27:13
Postat av: Fia

Kanske får plats med dig i resväskan när jag drar till USA ;)

2010-02-13 @ 23:14:32
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0