Huset fullt

Sitter i mitt underbara hus och har folk springande här o fdär! Bägge elektriker och rörisar  och mina tjejer. Så då kan ni tänka  er..... Jag som håller ordning , städar och har mig medan de blir stökigt men men får väl städa när de går!!

Ikväll blir de mys med el i huset ,ohooo  vqad underbart..
snacka om trött man är då! ni kan nog ej ens tänka er hur sliten jag är.... med liv i huset blir de ej en lugn stund..
Sova får man göra när man blir gammal:)

bilder från huset kommer under kvällen då ja ej har en möjlighet nu när de är folk här.
stå ut så kommer det..


Kommentarer
Postat av: mia

Hejsan!! Hoppas att allt e bra, du hörde aldrig av dig i går? El tog jag på fel dag? =) Hoppas att allt går bra med huset. Kramis Mia

2010-01-16 @ 14:36:33
URL: http://minarosorochjag.blogg.se/
Postat av: tess

Hej gums!



Vi fick besök här hemma därför försvann jag, sorry!

Jag ska gå in på hemsidan å kika =)

Ha de bra så länge så hörs vi. kraaam Tess

2010-01-16 @ 15:39:10
Postat av: Elli

Ni är så duktiga! Det kmr bli så fint när ni är klara,jag vet ju hur bra smak du har!:)

2010-01-16 @ 17:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0