Länge sedan

var nu ett par dagar sedan ja var inloggad på bloggen pga min kära lilla dotter gör livet hårt fför mig hehehe! skojjar bara. Näää hon tillåter ej mig sitta vi datorn och sedan har hon förstört vårt bredbands adapter så nu är den tejpad för att kunna fungera hehehe:)

har även haft full rulle på kvällarna med att fixa o trixa här hemma, för i dag var de från banken här o kontrollerade allt. Eftersom vi har byggnads kreditiv så ser de till att alla fakturor vi skickat in stämmer överens med hur långt vi kommit på huset... faan va stressad o sånt man känt sig även om man är lugn inuti sig..
men nu känns allt bra. de gillade huset .pust!!!!!

Idag blev de en sväng på ikea med man o dotter, åt deras berömda köttbullar och lite smått till  huset blev de med så som en lektunnel till trista!



ej lika som bilden!


Sedan blev de ngr röda kuddar till soffan, ´ramar , tror ej jag glömt ngt nu:)
jo en sväng in och köpte ett stativ till plasma tv för väggen.... och tristas teletubbies box... den sista innan de slutar med tubbies!! så nu går de tubbies för hela huset här!

Lägger upp bilder sen. kanske ikväll om trista somnar som hon skall!
nu natta prinsessan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0