Redan uppe!

Sitter redan uppe. Tjejjerna kollar på tv 4 o barnprogram medan jag reda nslängt i mig frullen för att nu göra mig iordning för VA killen kommer o koplar vattnet. jehaaaa. ett stort steg framåt ju!!!

Blir jobba o slita som attan i daG.   hmmmm ja o mannen min är såååå trötta... han sover nu! heehe!!
Måste verkligen jobba nu de sista tre dagarna , sedan början han ju jobbao  då händerde inget på dagarna. Och för mig att sitta  instängd i en gillestuga på 15 kvm existerar ej för mig! ja mådste ha utrymme fölr trista skull.
Och kallt näää tror ni det! svin kallt varje dag är det!!

ja sover med strumpor o raggisar. heheeheh! mannen min sov med lånkisar i natt heeheh!!! sjukt va!
tur attt trista ej var hemma i natt!!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0