Arbetsintervju!

Imorgon gäller de, den arb intervju jag gått o trånat efter iså länge, nu 'r den här.... jehaaa. jag skall ha detta jobb. så jag kommer satsa som fasiken imorogn! Redan kl 09 är det dax. bra tid för att ha kavaj mm!!

Så håll tummar ni alla där ute!! ja villl, viull vill!!!!!!....
Mannen min kommer vara hemma, för efter de så fdrar vi vidare mot strängnäs för lite  kroppsmålning!!! vi komer pryda våra fina kroppar så fint!! ja kommmer forts på den ja har på armen, göra lite skuggningar o japanska vågor samt fixa min blomma som ej blev som den skulle! o de skall han få veta!

Kim kommer forts med sin enorma drake han har!!! mycket jobb o slit på den men så fint de sedan blir!
får se om ja gör en liknande blomma till på andra axeln, så ja älskar den!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0