Blond eller brunett!?

Nu står jag där igen!!!!har nu tid o råd att kunna förga om håret hos frissan men hur skall jag göra!
har hela tiden bestämt mig för att bli brunett men nu är de ju sommar då är de fint att vara blond...

skall jag vänta eller skall jag köra på brunett. vill bli som denna . eller är de för mycket? tar mer än gärna råd från er! så snälla hjälp mig.... hur skall ja göra.? brun / blond? färg???? slingor . mörkare el ljkusare mmm? HJÄLP"""""

har tänkt mig se så häör ut då jag gillar de grymt mycket. men kan de bli för mycket? har ju varit blond så länge jag minns!


Kommentarer
Postat av: Marja-Leena

Tror du skulle bli kanon fin med lite mörkare färg, kanske inte lika "mörk" som Lauren på bilden men om du lägger två olika slingor, honungsfärg och lite varm ljusbrun, blandat med din nuvarande färg. Kram

2010-06-04 @ 09:12:36
Postat av: Anna

Kul att förnya sig lite ju. Tror det blir fint att lägga in lite annan färg i håret. Det brukar rama in ansiktet bättre än när man hel blond.

Värt att chansa tycker jag. Tror det kommer bli fint på dig..

Kram

2010-06-04 @ 10:54:23
Postat av: Carro!

lägg i lite bruna slingor! :)

2010-06-04 @ 12:14:02
Postat av: Fia

Håller med dom andra, testa brunt! Kul att prova nytt! :) Kram

2010-06-05 @ 18:16:04
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0