En hektisk dag! Men lyckad!

Dagen har varit i full rulle från start dåp man vaknade. En kaffe i handen , lite koll på datorn o fix inför arbetsintervjun som gick jätte bra.. Jag gjorde ialalfall så gott ja kunde. Så ja kunde gå ut med huvudet högt..

Satt där inne i 1.5 timme, då måste de väl betyda ngt bra iallafall. kunde prata av slappnad´och enkelt , pratatde om allt o inget... skratta o kändes som man känt varandra innan! riktigt bra... gillade henne o den andra killen skarpt mycket... vill verkligen ha detta arbete... kändes så naturligt...
så får veta mer om jag får de nästa vecka... hoppas! de står mellan mihg i en till!!!! vad de lät som!!




Efter de så tog ja bilen hem bytte till bekväma kläder för att sedan dra sig mot strängnäs. för lite tatto!!!
 åt en sanbbis på donken ,en hamburgare o glass.. mumisgt.. mås¨te ju ha ortroligt mycket kolisar för att kunna o orka tattuera sig!

sedan väl framme så startade kim med att börja, han satt i 4 timmar för sedan blev de min tur.... jag skulle bara fixa till lite skuggningar o gjorde lite små blommor för att mina tattos skyulle se enhälliga ut!!!!
så nu är jag nöjd. bara lite fix men de får  ta den tid som de tar...

jaja kort de kommer när ja fixat den o fått bort pappret runt den! så om ngr dagar kanske! ni får nöja er med den här:



jaaa ont gjorde de........ så jäkla ont, fick efter ett tag lite bedövning, de hjälpte lite.. men de är så sant , att får man sitta i flera timmar o vänta på att mannen tatto sig så blir man sliten o seg när de väl är min tur!! usch!

samt ett stort tack till svärföräldrarna för att ni passade trista... guld värda är ni...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0