Finbesök på kvällskanten!

Idag hade vi fin besök av Jenny , Jonas Och Melvin så klart! Så charmig kuille. inte alls rädd för att charma o stoja!
Han o Trista lekte bra. De lekte typ följa john, gjorde de som den andra gjorde..Men de som var bäst var att bögge älskade att Dansa när Jenny satte fart på iphonen!!! Bägge hade sin egna stil! mysigt där!

När de kom så satte vi oss o åt.. lite  enklare fö oss men de hade köpt med sig ... skulle ha bjudit dem men eftersom vår fläkt ej är under funktion så ville ja inte stå o laga mat ... så de får bli bnär den kommer iggn!

Men vi snacka o mös .riktitgt trevlig, var ju nu ett bra tag sedan, för länge sedan. men de blir så när alla har sitt på lika håll!! Men får sätta sprätt i saken o skärpasig! ... de kan va enkelt om man bara vill så!

Trista somnade direkt då de åkte. så nu får ja min egen tid, får se om de blir jobb i morgon el  ikväll.
jahaa nu fix att göra hörs sen! kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag har aldrig fått någon sån här reaktion tidigare förutom av penicillin som jag inte tål. Obehagligt var det allt. Hoppas lill Trista mår bättre, det gör jag i alla fall. :) Ha en trevlig kväll.. Trevlig midsommar ...lite i förskott.KRAM

2010-06-20 @ 20:29:38
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0