Full rulle!

Går dagen blev en fullspäckad dag från morgon till kväll! Me d folk i huset från morgonen så hade man ej ngn ensam tid. men de gillar vi!!!
Jag han heller ej sola som ja tänkt mig men fick ändå färg på mig medan vi jobbade på taket.Mannen mion kom hem tidigare, så¨vi lkunde få klart de sista med plåten, nu bara panel upp och lite annat , som rännor mm!!! men de värsta är niu gjrortt.. skönt som faan!!!

Trista hade kul med svärmor, tacka att vi har dem ananrs hade vi aldrig ens kommit fammåt med huset... de är guld värda..
Idag blir de städa på tomten åka till tippen med saker så de slipper bli en dyr kostnad av bigbag...
Även en del jobb kan jag tänka mig!!

Har sådan sjuk pollen som ja vaknade upp med var runt ögonen. fattar ej de. när man kollar halten av pollen skall den vara måttlig.. Ngng som vet vad de är för pollen som är nu o är de mycket???

Jag  pallar ej med de... ögonen ser för djävliga ut... de klias rinner o näsan den skall vi ej snacka om!!!!

nog om de.... skall kolla mail nu o fixa lite men hörs sen! kram

Kommentarer
Postat av: Jennyn

exakt som Melvin. men farfar säger att ingen pollen finns nu!!??

2010-06-04 @ 12:37:22
URL: http://www.nynnyn.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna M

Jag känner av min allergi och jag är mest gräsallergiker å d ska va ganska måttligt nu...Men köp Livostin på apoteket.Finns som ögondroppar och nässpray.Brukar funka kanon!!



Kram Johanna

2010-06-05 @ 19:36:48
Postat av: catta

Johanna! tack för rådet! ja kör på dessa nu för fult men de hjälpr ej mig alls! har även testat kerstin men nada där!"! hmmm kanske starkare behövs:(

kram

2010-06-05 @ 20:17:09
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0