Vaknade upp med Lågt blodsocker.

Jag vaknade upp av så lågt bs inattt vid 01.30.... men trodde de var lågt men ej sååå lågt... 1.8 hade jag!
JAG  trodde de var runt 3 men nör ja såg värdet sså fick ja panik, ja tryckte i mig ett glad  oboy o en macka.. hade ångest om ja skulle ta insulin till de så ja inte vaknar upp på högt värde. De rä vanligt att när du får lågt bs att de ger en rekyl och blir högt eftert  ett par timmar!

så rätt. vaknade upp på 13.5. imorse men då hade ja inte tagit insulin till maten! ville inte chansa att bli låg i gen då de  är vanligt att kunna bli så!
MEn de gör inget... skönt att få känningen över... man kan må sååå dåligt ibland. både under tiden du har känningen o morgonen efteråt då du vaknar till...
Men de gikic ok.....

 Ibland kan man må dåligt av ertt värde på 3 medan de på 1.8 inte påverkar en alls. de är så olika hur man mår mm!
Men ja klarade mig ganska bra.. Tröttare dock blir ja dagen efter.. ibland så trött så att sova är enda lösningen!! sorry men sant!
Var länge sedan ja låg så lågt ....  men ibland känns de om ja får säga ganska bra. då vet man at de inte är konstant högt ialalfall!!!
Tror även min nya bs mätare kommit i lådan. måste upp o hämta packetet.. hoppas!!! Har hört så gött om den!
Även om många säger neg om den med! Men har haft min nu alldeless för länge... ja brukar förnya mig ofta. då man kan de .... men den ja nu har passar mig bra. enda nackdelen är att den ej har ngn natt lampa så man måste tända rummet för att se ....

hoppas denna har det!
denna har jag nu!



och min som ja väntar är denna:







Kommentarer
Postat av: Teija

Oj, det var lågt bl s det! Förstår att det måste kännas i kroppen dagen efter.

Hoppas att din nya mätare är bra, glöm inte att berätta sedan:D



Kramkram

2010-06-08 @ 14:27:11
URL: http://varannandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0