Från morgon till kväll.

Med start imorse redan vid 07 på morgon då kl ringde. dax att gå upp och sminka mm inför en dag på mitt underbara jobb. jag som längtat...
Så jag tog bilen tidigare eftersom de är så köer på morgon kvisten, men hade väl tur, kom till jobbet ca 45 min tidigare så ja kunde koppla av. Känna på datorn mm innan morgonmötet med vårt kontro samt kontroet på söder..

Sedan så fick ja testa på lite nya saker så som lägga ut mer info i capitex (dator prog ) de kör i ... Lade ut infot om objekten samt fick även ta reda på mer information om föreningen genom att söka på årsredovisning, google samt ringa förenings kontaktpersonen..

Sedan lägga in den infon.
Och fick även igng min mail o fick tillgång till derasaffärs system de jobbar med förutom capitex... dialog heter de.
Och på slut kanten av dagen fick jag även lägga in och justera o fixa i annosbladen ( eller objekt bladen ) de som ni får då ni kommer o kollar på en lägenhet där allt info om lägenheten står!

Jag fick välja vilka bilder jag tyckte passa in och hur många bilder per sida jag ville ha det.
Se till att allt fick plats på de sidorna mm..
Så de var kul att få själv bestämma .... få egna ansvaret!!! riktigt kul!!!!

Imorgon är de annonserna i Tidningen mitt i som gäller!. lite små nervös eftersom hon en gng redan vista l´mig men ja är dock nervös.. kom ej ihåg allt då de var andra dagen på jobbet för mig"!
Så önska mig lycka till!!!

Dagens Ute outfit får ni om ni vill se. Blunda annars!

Kommentarer
Postat av: Fia

Schyst med palestinasjal det har jag med! Hoppas du också stöttar det palestinska folket & inte har det för modets skull som så många har! Kram

2010-03-17 @ 17:56:53
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/
Postat av: catta

Hej fia!

där måste ja nog inte hålla med dig"

ja har den för den e snygg o skön-. fick den under min egypten resa i maj förra året då vi åkte fyrhjuling, vi hade den som mask runt ansikte...



så de har blivit min halsduk.. ja är inte så myclket för politik ,soorry!!



pöös s catta

2010-03-17 @ 20:46:27
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/
Postat av: Fia

Det är lugnt Catta, ville bara "provocera" lite, sån är jag;) Du är ändå min banana girl ;) Kram

2010-03-18 @ 07:08:19
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0