Seg i huvudet

Är jag i dag. snacka om att ja känner av de, men de är så som de skall vara...Nystart på jobb då hörs de ihop..
Imorse när jag skulle upp på morgonen, vakna ja upp bra. jag är nu under dessa dagar full fart i kropp o ben. känns som man går på adrenalin hel tiden, o jag väntar nog bara på att smällen kommer ,då ja blir super trött för även om ja är de så känns de ej av så länge jag håller på!..

Men väl vid vila så är jag seg....
Imorgon ringer ju läkaren mig ang mina provsvarer, som ja vet är ngt fel på. Mina blodvärden då ja nästan fått svar på de igår! så imorgon vet ja mer!: kanske ja blir en durasell kanin då????

Jo just de. jag gikc in i dag på vvår hemsida, såg att ja låg uppe där under medarbetare, så glad ja blir! ett kort som bara fattas, men de kommer! ja blir glad för sånna små saker!:) de förgyller min dag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0