Avklarat!

Nu har jag trots att jag mår dåligt avslutat mitt pappersjobb med företaget. usch hatar verkligen det. En sak som är enkel men jobbigt. Måste plocka fram skrivare mm, Och vår dator är ej den bästa. modemet kopplar ut sig mm..

Men nu är de gjort!! skall vänta mannen min sedan kolla klaret på Avatar.... han se halva filmen igår sedan somnade vi!!!
Men verkar ok, trots ej lika bra som vi hört att den skall vara!
Just de . kort på huset, ja lovar er det.. Men orkar verkligen inte nu!. men säger bara. faaan va snyggt köket blir!.
Fick bli lite fin sten som väg övan diskbänken istl för glas. och de är ja glad för! snyggt.
Sedan snygg led lampa , vart , ??? ja de får ni se!!! inte många som vet o sett att man kan ha de där!..

Ännu är köket under upptåg, måste fixa klart överskåpen, ena fick vi i veckan men nu fattas bakväggen som kommer bli i samma förg som luckorna, högblank svart.. så hela den väggen blir enhetligt! ååå så snyggt de blir!..
Men som sagt var, alla har olika smaker!!

Just de . fläkten är på plats... nu fungerar även hällen!
jeahaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
avslutar med en bild på trista o hennes dagis vän som kramas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0