Börja om på nytt!

Är ngt jag nu mer skall göra. Jag startar om från början!!!! from idag!!!
Allt möjligt gäller detta!

Är idag hemma, skall på möten mm, samt få tag i min k. person... måste reda upp lite saker som får mig att må så dåligt.... hade stans ångest i går så de heterr duga och så skall de ej vara!!
SÅ idag tar jag itur med problemen och skall rfeda ut detta.. vill ej känna så här!:(

Tänkt även ta en prommmis upp till centrum idag o hämta ut ett paket. jehaaa.. lite roligt på G...

Kommentarer
Postat av: Tess

Nämen, vad är det som har hänt? Hoppas inget allvarligt bara.. Ta hand om dig! Kram!

2010-05-18 @ 14:41:29
URL: http://w
Postat av: catta

Tess: ja du de är en hel del... bla jobbet. jag har avslutat mitt jobb där nu i dag..

och de känns så bra.. var osäker till en början att ja skulle ångra mig men inte alls!

ÄVEN OM JA HADE EN ANSTÄLLNING MM SÅ hjälpte de mig inte i mina tänkar mm om arbetet!



så nu söker ja mig vidare, får se om de blir en annan inritning än mäklarass!

kram

2010-05-18 @ 21:17:57
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0