Roligt men seeeegt

Dagne starta bra. åkte redan vid 06.30 för att hämta upp cadilallacen på svenska bil så vid 08 tiden var ja hemma igen, inga barn el man, ja var själv.. och elektikern som skulle komma kom en timme senare så tänk vad ja gör, jo somnade. såååå skönt!!
När han väl kom så blev de positiva nyheter, allt kommer nog gå bra... skönt!
Sedan så satt ja vi datorn ett tag för att sedan bege sig upp mot C. kolla de upp vad gym komrtet kostade o gymmet verkar ok där! De man behöver finns!!!!! så vi får se!!! de kommer nämligen hålla stänggt en måand i sommar! hmmM;(

Efter de gav ja mig av mot liljeholmens centrum o hämtade upp min iphone samt modem. och tog en fika med underbara svägerska nr1... min brorsfru!... hon jobbar där...
och för att slutdestination salem o hämta töserna..... så kul o glad e blev... vi åkte hemmåt och de hade inte en anning om att de skulle fpå cyklarna.... så när mannen kom hem så ställde vi fram dem, de lblev glada. mer tindra.. iza hade nog ej förväntat sig en ny då hon redan fått av sin far. och vi sade att Tindra bara skulle få... även om hon fick en lite finare.... men de har cyklat... och Trista blev ju sskit lack då så klart ungen med måste ha en cykel... hmmm ja de blev en då!!! bortskäömt som hon är!!!!!!!!

nu sitter ja o slappar isoffan, väntar på att morgon dagen skall börja så jag kan tresta mina nya tabbleter som ja tidigare beställt... jehaaaaaa....  hoppas desssa är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0