Bättre i dag

Idag mår jag mycket bättre.. vaknade med en bra känsla o friskhetskänsla i kroppen.. känner mig rätt utvilad nu när de gått til vintertid o sedna har ja ju världens bästa man som hjälper mig så med Trista.!!!

idag kommer tjejerna med så de skall bli så mysigt att få umgås hela vår lilla familj, få tid för dem o få se syskonkärlek mellan tjeejrna... Tristasaknar sina syskon så myckket!

idag sprang hon in till tjejernas rum o ropade mommo vaari men de var ej här, då sade min man att de är hemma, de är i finland och då kom gallskriket.. hon blev så ledsen, de var nu hon förstod att de hade åkt. de var ej med henne. men som tuen är så kommer de strax tbx!!! hon saknar er:)

Sitter nu på jobbet. har gjort mitt o kommer ej vidare. min chef gick på lunch o jag väntar in en leverans..
Har igentligen slutat men de gör inget. barara kul att få vara här! Älskar mitt jobb så de är bara positivt då man känner sig hemma på sin arbetsplats. kunna hjälpa till o samma sätt komma mer in i jobbet!!!:

love it!!! kan de bli bättre? ....
sÅ OM NI DÄR UTE, BEHÖVER EN VÄRDERING ,SÄLJA O KÖPA LÄGENHET/ HUS MM SÅ TJOA TILL SÅ KAN VI LÖSA DE BRA!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att läsa här igen, jag hade total glömt bort din blogg, men icke nu! :)



Jag har gjort en blogg som handlar om träning & hälsa, kom gärna in och tipsa och läs :D Du kan ju sånt där ;)

2010-11-02 @ 15:29:24
URL: http://emja.bloggplatsen.se/
Postat av: Elisabeth

Visst är det underbart när man älskar sitt jobb på det sätt som du verkar göra? Att man VILL till jobbet på morgonen trots att det är tidigt för vissa (går upp 4,15 varje dag).

2010-11-05 @ 19:14:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0