Hållit igång

Hela kvällen har hela familjen hållit igng.
Kim har fogat o fixat till badrummet. fixat listen som skall vara mellan parkett o klinkers i hallen samt lite lister... jisses här händer de saker. även små blir stora:)

jag har gått igenom hela dvs HELA köket , alla skåp o lådor mm-. eftersom  när vi flyttade in så lade ja bara in allt för sedna ta sig an de... o nu var d edax..
mina mediciiner tar typ upp en hel viktigt lå¨da.. sedna stora lådan med mycket bra förvaring blev min diabetes o skit låda... inte bra!

Nu har ja lagt alla diabetes saker, dvs jääääte mycket kartonger mm i en stor papperspåse o ställt i garderoben, men då räckte de inte med en utan har tre st:) hehehe!!
Ni som är diabetiker. vart förvarar ni alla era saker o hur?

paperbag1



Efter
  att hålllit på där så blev de resterande saker så som slänga skit, garderob i hallen med barnens saker mm!!
allt som behövs.. synd att kvällen är så ung!!!
Trista o tindra sover, Iza lade sig nu!! mina duktiga töser!!!! älskar dem så!!!

dax för mig att gå igenom mina sidor på nätet sedan sussa med!!! en jobb dag väntas imorgon!!!
samt bus med barnen!!
 vem vet ngt kul med!!:) som om de aldrig händer!!!! håller tummarna!!




Kommentarer
Postat av: Anna

I klädkammaren på hyllorna. Men det är som du säger det tar upp för mkt plats.

2010-11-04 @ 19:12:29
URL: http://ptfajten.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Har plastlådor med lock inne i garderoben där jag har allt som rör min diabetes. Det är verkligen massor med saker man har som man använder jämt ändå.

2010-11-05 @ 19:12:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0