Jag är världens lyckligaste!

Grattis till mig själv!!! idag fick jag beskedet att jag fått fast anställning på mitt jobb.! jag har äntligen efter en lång tids rehab och återhämtning äntligen fått fdrömjobbet som jag mer än ngt annat älskar..

jag arbetar nu mer o som tidigare fast med anställning på Mäklarhuset...
nära till hemmet, älskar mina medarbetare. kan inte ha en bättre chef än vad jag har!!! och allt!
jag är mer än såååå glad!!

ja har äntligen nått ett av mina mål....
att få en anställning efter de jag varit med om är jobbigt,.
jag har under de senaste åren genomgått rehab på danderyd med smärtmedicin, läkare , psykologer o arb teapefter mm. sedan så fick jag komma ut o arbetsprövning där f-kassan betalat min ersättning medan jag arbetat.. och så har jag nu h¨ållit på i ett års tid!!

och efter all den sk gratis arbete har lätt till en anställning!! jehaaaaaaaa så glad som jag kan leva på vääääldigt länge!!
NU bara forts vara driven o köra på!!! för att ja älskar detta!!!

jehaaa säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad härligt att du fått fast jobb! Ett stort grattis!!

Jättekram till dig! :)

2010-11-24 @ 15:33:20
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0