Jobb och afterwork

Idag kom jag iväg till jobbet fast ja inte ens trodde de efter nattens bravader med Trista... Hon sov knappast ngt pga sin krupp/ astma.. så ja var säker på att få stanna hemma men morgonen var honsuper pigg.
Så ja lämnade henne o berätta för dagmamman att hon skulle ringa mig om hon märkte ngt på trista..

dagen gick o hon klarade sig där!Men när vi väl hämtade henne så hörde vi hostan, de var den där skällande krupp hostan... så inhalera för fullt o mysa har vi gjort!
Hon känndes så varm så gav henne ipren, nu är sessan sjuk:( 
stackaren!! hon har börjat bli sjuk mycket nu igen!!! o vi som klarade förra vintern så bra. Men då säkert för vi var isolerade...
(trista led av nedsatt imunförsvar så vi fikc ej träffa folk eller barn under hela vintern. dags började hon i april i år.. pga detta. o allt har gått mot alla odds bra.. Men nu börjas de känns de som!!!: hoppas ej!
Men som sagt vi är vana vid detta!!! så länge vi slipper ligga på sjukhus som hela hennes första år var!!!


jajaj tbx till verkligheten. jobbet gick bra.. dock var ja skit rädd för att åka hem då ja hade sommardäck på bilen... o snöstorm här:( men hem kom jag men inte mycket längre!
Jag sålde mina bugga i dag!


Så nu har vi mer plats i hallen!! o jag fick de jag begärde för den med!!!.
Jag skulle möta upp dem som ville köpa den vid stationen o dit tänkte ja ta volvon med sommardäck. eller hur!! heeheh så jag gled!
men iväg kom jag! men inte mycket mer!! hem oc sedan vänta på mannen min för att hämta trista tillsammans!

kom till dagmmamman. hon hae sina uggs på sig! första gng o ja visste inte att de skulle bli snöstorm.. sll snö fastnade under hennes skor så hon gallskrek. dagmmamman förstod inte varför först. Hion trodde trista var  rädd för snön men de var stora klumpar under o över som hon hatade!!! hmmm. stackaren!!!

Skulle på afterwork med mäklarhuset i dag inne i stan på middag o ölprovning men jag hååller med på attt bli sjuk. febring o hängig , ont i halsen  o tristas andnig var ej att leka med så jag bestämde mig för att hoppa det!
vilket jag gjorde rätt då de var omöjligt att komma in i detta väder,.,. tågen gick ej som de skulle. o ta bilen var ju bara att drömma om! :(
så här sitter jag.... skönt men  lite tråkigt med! men de kommer flera tillfällen!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0