Mor & döttrardag!

Idag har vi varit tillsammans jag o mina äldsta döttrar o haft en riktigt mor o döttrar dar!
Tindra har fått varit hos dagmamman eftersom jag arbetar, men mina tjejern kunde vara med mig på jobbet. De har fått hjälpa mig i ngr uppgifter. och de slutatade i en riktigt mysig dag där de lkändes sig riktigt delaktiga o utförde jobbb som de älskade!! De fick sin belöning med efteråt!, Mc D med lite eller rätt sp mycket godis inför helgen:)

Sedan åkte vi runt o inskaffade oss de vi behövde till helgen, åkte även till k-rauta o fixa handtagen vi reklamerat o vi fick helt nya. :) de är bra service det! fick tom tre par ex efterson de bara var gängorna som var fel o inte handtagen:) BRA!!!!!!

Sen åkte vi par timmar tidigare o hämtade uppp Trista... tjejerna hämtade henne o blev så glad över att få bli hämtad av dem!: Hon verkligen mer än älskar att vara med dem, hon seer så upp till dem!
Nu sitter de o kollar film i tjejernas rum o jag får lite tid vid datorn. mannen ligger o slöar!
Idag blir en riktigt mysdag från början till slut! SÅnt älskar vi!!!!


Kommentarer
Postat av: Ina -20kg på 20 veckor

Har inte fått hem den än =/



Awh, tack!=)

2010-11-06 @ 22:44:53
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0