Sorry men ......

Sorry kära läsare att ja ej varit så aktiv i bloggen men har haft alldeles för myckety att tänka på. inte bara skriva o sånt utan mig själv. har legat sjuk o mår fortf inte bra...
sedan så har vi haft sjukdommar med barnen, mycket på jobbet och med allt så stort som!!
De blir så ibland, man prioterar annorlunda... o så som de skall vara!!

men nu är jag tbx!!!
idag hade jag mitt möte med min handledare i solna o innan de så hade vi lunch möte med ett grannkontor i mäklarhus kedjan som vi skall sammarbeta med !
riktigt trevligt var de.:!! samt god mat!
Dagen gick så snabbt o jag är mer än sliten!!!. är ju inte van att arbeta mer än heltid så kroppen känner av det! och att man ej sovit bra på de samt inf i kroppen , jaa de tär på en!
men skall lägga mig tidigt...
tjejerna kommer till helgen så jag måste vara pigg o kry för att orka hålla iggn då!

kanske ngt kul händer ihlegen med! men de återkommer jag om sen!! spännande!!!
jag o familjen längtar!!! men vill ej hoppas på ngt fråns de är klart helt! vilket vi vet på fredag kväll!!!!

nu skall ja läsa bloggar o sånt sedan mysa med min underbara man o planera ett slagt firande för att ja fått fast anställning!! ngt måste man ju göra:)

Kommentarer
Postat av: felicia

hej, jag har en syster som har diabetes och har haft det sen tidig ålder. Jag ska göra ett skola arbete om diabetes hur det är för olika personer att leva med diabetes. Hur blir man behandlad i samhälle? hur ser du på diabetesen? och hur har det påverkat dig som person?



Om du skulle vilja hjälpa mig med dessa frågorna så kan du höra av dig till mig på min mail adress: [email protected]



Mvh / felicia :)

2010-11-24 @ 10:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0