Fullfart hela dan!

Idag har ja hållit igng sedan vi vaknade kl 07 i morse o de hör inte till vanligheten, ja brukar jämt ta mig en sovstund på dagen för att kunna orka resterande dan..Att lida av kronisk smärta tär på en mer än man tror!
man sover ej en hel natt, vaknar för att de gör ont, armen ligger fel mm!

SÅ kan man sussa en stund på dagen så klart man gör de men inte i dag!
Har efter jobbet åkt o fixat lite ärenden som var viktiga , sedna satte jag mig in i pappersjobb med räkningar mm.. sånt som ja ej orkat göra ....men måste göras!!!! Nu är de klart.....
känns bättre men men !!!!

Är lite på krigsstigen i dag... eller ganska mycket om ja säger så!!!
måste bara få skriva ut även om de ej är ngt specifikt ja skriver om!!!!!
Huvudvärk som in i norden med.. bihålorna som spökar hela tiden!!!

fan märker man har ju inget att skriva om längre!
jobbar en del så de tar en del av mitt liv nu!!! riktigt gillar jobbet o hoppas ja får stanna kvar!!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0