Här händer de inte mycket

Idag har de verkligen varit en "ligga på soffan dag".. när min man  kom hem så busade vi lite med Trista innan hon åkte till finland med sin mummu o vaari... hon skall va där till helgen då vi hämtar upp henne i åbo, Så ja o min man får jobba på huset utan barn, som ni vet då händer de ej mycket!
Även om ja inte gör myckte nu så jobbar mannen ialalfl,, men idag är de min vilo dag!:)

Sedan får ju ja o kim en liten lyx kryss när vi hämtar tösen, skall åka med dagbåten istl för kvälls båten  så den är lite roligare, de blir silja Europa... tror ja de hette... större o roligare.
Får sviten och frulle på de ... älskar deras frukost. de är de bästa med allt!

Så vi får dagen själva sedan möta upp tripise på kvällen o hemma på morgonen!!! mysigt!

Får se hur morgondagen blir för mig! har ej mått bra i dag. skum känsla i kroppen , ont o seg. lite frussen o sånt men de hör väl till kan ja tänka mig!
Men har sådan spänning i huvudet o käken så de är lite jobbigt attt prata... svara i mob gör ja inte! skicka mess då om ni vill ngt:)
imorogn kanske blir de bättre!!!

näää nu skall ja kela med min man!!! utan barn o röj, bara han o ja!!
myyyyys!!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, vad härligt med lite ensamtid=) Läste om tanden i förra inlägget, skönt att det gick bra! Kram

2010-10-05 @ 09:07:33
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0