Snart besök på jobbet!

Snart kommer de besök till mig på jobbet, min arbets ergo dam kommer hot för att titta jhur jag  arbetar, hur jag sitter och använder för redsakapp mm!
Hon skalll hjälpa mig att få till en bra miljö och sätt att kunna klara sitta flera timmar utan att få ont! låter ju för bra för att vara sant , eller hur!

men skall ja säga er!" de hjälper! så ni som tycker ni får ont el sitter dåligt på kontoret, be att få hjälp, de kan vertkligen underlätta ens arbete så mycket! ialalfl för mig känns de som de kommer göra det enormt mycket!

Så snart kommer hon!
Sitter här nu själv o väntar på attB. eller M skall komma in! är helt solo på jobbet o vet ej riktigt vad ja skall göra!
Så jag har satt på kaffe. städat och pulat lite!
Fixat till orkiderna som ja tänker snällt ställa ut på bra platser, eftersom m har ställt dem bak i kaffe rummet där alla står på ett bort ... lika bra att visa fra mdem , klanske gå o köpa falska blommor så de ser fina ut! ( de finns ju kvistar som gör att dekan se rätt så äkta ut ändå!) bra va????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0