Träning , vågar jag?

Idag har jag nog tänkt mig ta en liten enklare träning men vet ännu inteom ja vågar, är sååå rädd att de skall göra ondare i tanden! ni som ej vet, har typ en tredje dels kvar av tanden, den skall dras ut.. de är den ena visdomstanden!!! usch sååå ont de kan göra ibland! hela munnen värker o ja har en tid på spec tandläkaren på danderyd på måndag.. vågar ju inte utsätta mig för mer än vad ja lklarar. o igår var ej de kul!!!...


men vi får se hur ja mår efter jobbet!! först jobb sen resterande:)


blir denna darling isånafall för mig i 45 min eller så! samt avslutning med:





Denna är min älsklingsmaskin!!!!:. synd bara man gärna vill ha med en som kan hjälpa en puscha mig då!!

Men längtar till tror de blir helgen då vårt gymm är uppe då har ja liknande som man kan köra varje dag.. med vikter o allt.. perfa för ben rumpa och vader!! så då blir o skall ja bli fit!
 Då är de gymmet som gäller för cardio bara!!!!

 vårt fiiiina gym!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0