Diabetes läkarbesök

idag hade ja ett möte med min diabetes sköterska... prata igenom o gå igenom allt inför pumpkursen..
var givande o bra. jag fick testa på pumpen jag valt och hon berättade o gick igenom allt hur den fungerar. sedan skrev hon ut ett recept på animas pumpen som jag valde. ROSA.... blev de... sååå snygg...

min pump kurs börjas den 28 sep o hålls hela veckan.. så glad o kul de skall bli. skall upp på apoteket imorgon o beställa pumpen så man får hem den snarast för att klämma o känna på den!

men efter i dag har ja fått mer förståelse för påumpens funktiooner.. riktigt bra... ni diabeteiker där ute som ej har pump. kan nu fast ja ej har ngn rek den... verkar vara så bra.... berättar mer o skriver hur allt går!

är ni lika nyfikna som mig?????


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Finns den rosa i Sverige? Jag fick nämligen reda på att den blå, svarta och gråa var de enda vi hade här. Men jag bor i ett uselt landsting för detta tyvärr. Är enormt trött på dem. Kan man byta landsting utan att bo i det tro?

2009-08-25 @ 15:10:49
URL: http://20090801.blogspot.com
Postat av: Teija

Din pump ser jättfin ut, matchar dig perfekt! Tror att du kommer att bli hur nöjd som helst. Jättespännande att höra vad du tycker sedan. Ifall du blir en sådan pumpmänniska som vår E. Hon älskar sin!

Ha en fin helg, kramar

2009-08-28 @ 09:29:39
URL: http://varannandag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0