Mat intaget!

Här kommer lite uppdatering av mina matintag jag gjorde denna vecka efter jag startat min diet eller rättare sagt skärpning av kolisar!
Skriver ner allt som sagt  men kanske glömmer ngt eller liknande:

* Frukost:
1/2 fullkorns kuse med svart kaffe

* Mellis:
1 äpple

* Lunch:
Fullkorns havregryns gröt med en matsked sylt.

* Mellis:
1 Äpple eller 1/2 Banan

* MIddag:
Kykling med sallad / Tonfisk sallad.

* kvällsmål:
Knäckebröd , banan eller äpple . beroende Tid och om jag haft känning!

Sedan så har jag inte ätit ngt annat onyttigt eller varken småätit..
Så mitt bs har legat super, Igår låg de på ett snitt varje gng jag kontrolerad bs på 4.9 - 5.1
Samt har minskat min dagliga helhets insulindos med hälften av vad jag tog innan...

Kunde verkligen inte bli bättre.
Har så bra förutsättningar för att klara detta oc de ska ja göra..

    Känner mig smalare och lättare men ingen vägning på ett tag!

Kommentarer
Postat av: mia

Fan vad bra!! Kruse? vad e det?

Det e bara att köra så det ryker....

Kramiz på dig så länge =)

2009-12-18 @ 22:25:31
URL: http://minarosorochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0