Akuten med min dotter- de som ej får hända

Idag hände de som inte fick hända en förälder. mitt el vårt barn slutade andas. och hade så svårigheter till andningen, krampade och skakade, var så blå lila om läppar händer o fötter. de var iskalla.,

ja fasade för de värsta. jag visste inte vad ja skulle tänka el tro. som turen var hade ja svärmor hos mig som var mer hjälp än vad ja kunde tänka mig... hon var bäst..

ja blev handlingsförlamad. skrek o grinade.
medan svä'rmor ringde 112. och pratade med dem, de berättade vad vi skulle göra.
Min dotter ville bara sova. hon svamlade med ögonen.... de värsta som kan hända.....

ded hela började på natten då hon hade 41 graders feber. fick ner på ipren o alvedon tillsamman, vi ringde in till akkis där vi låg 3 v innan för en ansiktsförlamning . väntade på att de skulle ringa tbx. för att se om vi skulle komma in, då detta inträffade.

så blev ambulans in till sjukan. så här ärr vi än. kommer bli kvar liggande,. de skall imorgon göra tester bla eeg o ekg. utesluta att de ej är ngn form av epilipsi ... då är de troligtvis feber krampor.

hon hade nyss 38,5 med alvedon o ipren i. så de ser ej bra ut. men proverna visar inget hittils. bara en förhöjd sänka. men de har ej ens gått 1 dygn sean de sloig ut . så återstår att se om de är virus el. bakriellt.

men vi återkommer.
kommer även strarta upp en blogg om enbart - livet medvår dotter. om allt vifått varit med om sedan hon föddes. o de är mycket kan ja lova... så håll koll...

uppdaterar när ja vet mer! hardator på sjukan så... vårt lilla lilla rum. så kommentarer tack så ja har ngt att göra:=)

Kommentarer
Postat av: emma

Hej Gumman. blir helt ledsen när jag läser detta lilla gumman var rädd om varandra , stackars lilla trista då :/ lilla snuttan.. Fi fixar allt det där sen när det är lungt.

Självklar kan du ha en sådan blogg hjälper dig med det. Ta hand om familjen nu. PUSS gumman <33

2009-07-07 @ 18:53:55
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: emma

Var rädda om varandra gumman. Kommer och läsa allt här så vi hörs. Pöss gumman. Hälsa och krama alla.

2009-07-07 @ 19:19:09
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: sanna

nejmenvadläskigt...jag hoppasdet är feberkramper,hon hade ju så hög feber.KRAM!!!!

2009-07-07 @ 19:39:33
URL: http://sannispannisens.blogg.se/
Postat av: Mia

Älskade vännen!!! När ska det jobbiga ta slut??? Jag tänker på er allihopa!!! Ring mig om jag kan göra minsta lilla för er!!! Puss och kram

2009-07-07 @ 20:11:42
Postat av: Jocke

Verkligen jättetråkigt att höra. Vilken mardröm, håller värmande tummar för er!

2009-07-07 @ 21:59:20
URL: http://www.DiabetesPortalen.nu
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

gillar dina inlägg

2009-07-07 @ 22:11:11
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Sandra

Usch va jag tycker synd om er! Hoppas att hon mår bättre snart, och att det inte är nåt allvarligt.

Skickar styrkekramar!

2009-07-08 @ 14:27:16
URL: http://tassandra80.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0