Bloggen om Tripsie

har valt att starta upp en ny blogg om livet med vår lilla Tripsie som jag valt att kalla henne.
Allt från när hon låg i magen tills nu när hon i skrivande stund är 10 månader gammal.- till läkarbesök mm.

alltså allt möjligt.
Måste skriva av mig då jag känner att jag snart svämmar över. blir förmycket och mitt sätta att bearbeta de hela är att skriva. samt de är kul att spara o läsa när man  glömmer det hela om ngr år :)

Kommer uppdatera bloggen o skriva mer sen när tiden kommer , dvs om de som varit .
De mäsa komer bloggen handla om hennes sjukdommar o läkarbeök samt utredningar om hennes nersättning av imunförsvaret...

så klicka in dig o ha koll här!

http://tripsie.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0