Formshek

Idag trottsa ja vågen efter den el flera dåliga veckor. men men de måste göras och med resultat med, vikten stod på
62.4 kg  dvs 0,7 kg mindre än en vecka sedan ca.

Kanske är de bra at äta onyttigheter i bland, ämnesomsättningen sätts väl i gng då.
men men . måstre börja komma igng med muskler nu, träna o bli tight... känner mig så slapp så ni annar ej...

skall sätta upp ett diagrag med vikten där man tidigt ser vad ja gått ner mm. sámt  skaffa måttband. så snart så
men rätt håll är det. snart är ja där...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gummsan!

Ja du ni kan låna Lars plipp från och med i kväll han har semester då så vi kan ha bara en min mamma har den andra och jag har en men nu i skrivande stund kommer jag på att jag ska kika i skåpet om det inte är så att vi har en till men jag hitta den inte

Men jag mess dig så du får se svaret kram

2009-07-17 @ 09:04:43
Postat av: emma

vet inte alls jag gumman. det ska jag. din blogg snart klar. PUSS

2009-07-17 @ 09:18:49
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Sandra

Halloj!

Jag är i vecka 26 nu, ska se om jag kan få in en bild sen på magen.. (min dator har pajat så jag sitter med sambons arbetsdator).

Är allt bra med er?

Du kämpar på ser jag, härligt när vågen pekar nedåt. Du är duktig du som tränar och ligger i..

Kram Sandra!

2009-07-17 @ 15:02:43
URL: http://tassandra80.bloggagratis.se
Postat av: Elisabeth

Ju mer du tränar desto fler muskler får du - som väger lite. Det innebär inte att vågen står still. Bara att du har fått mer muskler. Behöver du verkligen gå ner mer nu?

2009-07-17 @ 16:05:52
URL: http://20090801.blogspot.com
Postat av: Tess

Vet hur du känner dig. Tränar och tränar men faaan vågen vill sig inte ner. Bara UPP! Kroppen har satt in sig i stressläge. Vet att den kan göra det. Man attans vad deppigt det känns.. snyft sorry att jag varit lite frånvarande. Som sagt mycket på jobbet de senaste veckorna. Är helt slut om dagarna efter träning. Hoppas du mår bra och att du får njuta av sommaren. Puss och kram

2009-07-18 @ 10:04:17
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: Jennie

Klart att du snart är i form. Ibland finns inte motivationen och då är det kanske bra att bara släppa taget om allt en stund för att sen komma tillbaka. Jag ska ta tag i det från och med i morgon...så häng på mig vetja...!!



Kämpa på tjejen...jag vet ju att du kan!

2009-07-18 @ 21:36:58
URL: http://metrobloggen.se/JeC

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0