Insulinpump

Nu är det inte lång tid kvar tills jag påbörjar min pumpkurs .. jippi och så jag längtat.
Vecka 39 på Ds sjukhus kommer jag gå den i en veckas tid och vi är en grupp på ca 10 st som kommer följas åt.!

Ds ville ha en grupp som startar tillsammans så man lätt skall få ett ex stöd av personer i samma sits! ganska smart tycker jag.

ang pumparna så fick jag välja mellan 4 st olika. men har bestämt mig för animas.
Känns helt rätt och jag har klämt och känt på den med!

kommer få pumpen utskriven i slutet av sommaren men inna kursen påbörjas. ganska skönt!
 man kan lära sig den innan man startar kursen!

Så följ mig gäärna och se hur de hela kommer gå!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0