Nu åker jag.....

Nu skall ja ta mig en l¨ååång bil tur geniom halva landet. skall nämligen till helsinland o hämta upp mina käraste ägodelar. mina underbara tjejer....

så nu väntas de 6 timmar bilväg. skriver men när ja kommer hem!.

vaknade upp med ett bs på 13- pga onyttigheter som ja slängde i mig i går kväll. känns ok ändå!
 självförvållalnde med ok. lite ångest. men de kan ja leva med!
vågen visade densamma..... mått band kommer snart.



en tagen bild av min pärla so mskall säljas. men min är så snyggare. världens snyggaste fälja till har den.
lägger in en riktig bild på den sen så ser ni vad ja menar..

men blir en annan bil på resan, vår v40 T5 åker ja i. mycket skönare att åka långt i!.. .vår äängel den med!
även om den behöver fixas lite:)

Kommentarer
Postat av: lena

Fy vilken otur ni har haft med den lilla. Hoppas nu att hon får vara frisk.



Resan till stockholm var extremt hektisk, massa farande mellan olika släktingar och kalas det var skönt att komma hem till lugna småland nu ;). Var bara på Mc Donlads vid outleten men jag spanade efter dig om du skulle komma ut med fulla shoppingkassar;)



Vi får ses nästa gång jag kommer upp vilket blir i september (senast) hoppas att ni är friska då och att jag har mindre att stå i.



Massor av pussar och sommarhälsningar/Lena

2009-07-12 @ 09:22:02
URL: http://www.metrobloggen.se/spena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0