NU till.....

Nu är de natti för mig!" min liltös har varit jobbig. ont tror jag. inte vill hon sova. bara gnäller. måste vara halsen o öronen som spökar. Så en ipren till natten var lika bra.

nu skall ja få mig lite sömn om hon bökar inatt. imorgon är en ny dag , hoppas lill tjejen är piggare och inget dåligt händer. om allt går bra så blir de en prommis i en timme. inget regn då alltså!

kanske en middag hos jenny.... med flera andra goa tjejer enl henne!!!. måste komma iväg lite men vet ej om ja våga lämna lilltjejen. vet att hon har de bra hos sambon men ja vill itne missa ngt om de skulle hända ngt som ni kanskel förstår.
var ju inte länge sedan hon var så sjuk o allt hände. vem säger att de inte händer igen nu. hon är ju fortf sjuk!..

vad skulle ni gjort? ja får se. ett snack  me sambon nu! seda nkudden som kallar på mig!


saknar Moa mopsen ,. vår lilla darling!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker du ska komma. för du har bil o kan åka hem i såna fall.. Hon är ju så pappig ändå. hehe..

2009-07-10 @ 07:49:50
Postat av: Karin

Härligt att ni blev nöjda!! Det kanske jag kan göra... Ska kolla lite på vagnen och se vad jag kan göra!

Ha en bra dag!!

Kram K

2009-07-10 @ 12:16:43
URL: http://minismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0