Prommiz & Fika

har nyss kommit hem efter en prommis med maddsen o jaime till centrum. blev ca 5 km prommis allt som allt. lite lättare tempo men man rörde på fläsket iallafall.

och en god fullkorns macka med kaffe slank ner.. riktigt skönt att få komma ut o umgås lite samt se madde . var ett tag sedan nu: så stor jaime hade blivit o blond med!
o inte snack om Madde . riktiga snyggingen ju, pinglan där!.... hon kommer få killar efter sig nu... singel el vad man skall kallla henne:)
så killar där har ni en snygg tjej:)

blev lite shopping till tripsie med.
ett par så snygga byxor o tröja från name it!  lägger upp bild sen när tjejen vaknat . så snyggt o tufft om inte annat! kostade men de var värt det

men men i helheten de ja skulle komma till. Motion blev de. o mer ikväll. en löprunda har ja lovat o de kommer ja göra.
samt sit ups mm. skriver om de sen!


Kommentarer
Postat av: Madde

Du är så söt hjärtat .. Och du är snygg du med. Att en tjej kan se så bra ut i träningskläder är inte ofta man ser. :) Så himla KUL att se er igen. Har saknat er så. Hoppas vi hinner ses igen innan jag åker .. Love u guys . Puss

2009-07-13 @ 15:18:03
Postat av: Linda

Fin och bra blogg!

Hade du diabetes när du fick barn ? :)

2009-07-13 @ 17:41:47
URL: http://diabetesett.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha ja vi diabetiker måste hålla ihop! ;)

Sist låg mitt hba1c på 7,6 tror jag. Men nu har mitt blodsocker legat rätt dåligt så nu är det säkert nåt på 8. Ska till sköterskan på onsdag så då får jag veta. Jag har haft diabetes sen jag var fyra, och nu fyller jag 23 i höst.

Hur länge har du haft diabetes?

2009-07-13 @ 19:55:56
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: linda

sv: Okej! Ja de måste vi ! ;)

Jo jag fick min för åtta år sen, jag var 5 år ungefär.

Animaspumpen är jättebra! Lätt att använda och bra grejer! :) jag kan ha ett inlägg om den kanske ! :)

kram på dig!

2009-07-13 @ 23:22:27
URL: http://diabetesett.blogg.se/
Postat av: shami

intressant blogg^^

2009-07-14 @ 07:39:08
URL: http://shamiiiishamiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0