Shopping , fika o mys

idag har ja haft ännu en heldag med madde o jaime. så underbart mysigt de varit.. o så söta de var tillsammans...
Blev en tidig morgon med bösök hos madde som bjöd på morgon kaffe.

sedan bar de av till stinsen för att   kolla upp mitt trådlösa bredband som ej startade... men fanns en bra orsak till de hela.
efter de en lunch, ceasar sallad. så mumsigt. love it. och klart lite shopping. inget speciellt. bara en överaskning, få veta mer nästa vecka.... då ser o vet ni allt:) 'n så länge håller ja tyst om de.

och efter de blev de en sväng till solna, där överaksningen fortsatte... heheheeh:)
sen hem till Madde för en avslutning på dagen med kaffe igen.... hehehe. adrenalin då eller? koffeinkick iallafall.


Kommentarer
Postat av: emma

Svar: ok, går in o fixar nu :) gör lite annourlunda från den här så de inte är exakt lika ;P

min pojkvän ska hjälpa mig o ladda hem det programmet så jag kan göra headers till dig ;P kasnke kan fixa de imorgon då.. :D men du får skicka bilder nån dag.



Hur mycket ville du betala för designarna? :) kram

2009-07-14 @ 22:53:55
URL: http://xemmi.blogspot.com/
Postat av: Emma

Såå nu är tristas blogg också klar :) headers fixar jag typ imorgon.. du får skicka bilder någon dag på msn! :)



idé på pris?

2009-07-14 @ 23:28:56
URL: http://xemmi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0