Träning!

Snart eller rättare sagt i helgen kommer jag börja komma igng med träningen som vanligt igen, då allt är bättre på hemma fronten...

Skall påbörja eller fortsättta med mina prommizar minst 3 gng i veckan!. sedan blir de löpning till en början 2 gng / veckan...
Och även självklart styrkepass..... hemma än så länge innan jag bestämt mig för vilket gym jag kommer köra på!
Står och väger mellan Sats och friskis som jag hört så mycket bra om, samt de är hälften så billiga mot sats"

Måste bara ringa o kolla samt besöka gymmen för att se vilket som faller mig i smaken!

Men så här är de vad jag vill att de skall vara om de är en bra vecka dvs!

Måndag:  prommis 1 tim morgon samt 30 min löpning på kvällen!
tisdag:     prommis 1 timme ( hemma styrke )
Onsdag:  vila
Torsdag: prommis 1 timme morgon samt löpning kvällen
Fredag:   prommis 1 timme
Lördag: vila  ( egen träning med husbygget)
Söndag : vila  ( egen träning med husbygget)

Något som jag så väl märker är att mitt bs blir så mycket bättre  vid en sån liten sak som en prommis. jag får halvera mitt insulin till måltiderna och bs ligger mycket stabilare. tänka sig hur de då blir vid pumpen!!!!!



en kropp att dö för ???????????

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag undrade just vart du tatt väget.. Hoppas allt är bra med dig och familjen.Puss och kram!

2009-07-03 @ 08:39:02
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: Karin

Pauline är grym inspiration... Riktigt snygg!



Haha... jag väjler också mellan Sats och Friskis.....Min sambo kör på Friskis, han tycker att det är jättebra, enbart gymmet. Jag däremot vill kunna köra lite roliga pass också... Får se vad det blir!



Vi hörs! Snygg design förresten...

Kram Karin

2009-07-04 @ 09:02:28
URL: http://minismamma.blogg.se/
Postat av: Tess

Tack gullet! Min bakdel är den jag måste jobba mest på. Den är inte alls lika utvecklad som ryggen. Tur man har en make som gillar något att ta i skratt

Ha en underbar dag..Vad händer idag ?

Pussar och kramar!

2009-07-06 @ 10:19:12
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0