Är det värt eller ej?

har nyss varit o spelat handbolls match, vi förlorade. Men de skiter jag i! Visst att de är roligare att vinna men viktigtast är att ha kul.De är ju därför man planerar o är borta flera timmar per helg för en match.

Tycker de är så sjukt. fattar ej varför vi förlorar när vi har så bra spelare i lagen, de är ngt som enkelt ej går ihop! varför!!!!,
tror mycket hänger på sammar betet i försvar för framåt presetrerar vi mycket . Och Mia i mål kan ej göra allt själv. Man måste ha ett frösvar till att hjälpa målisen!

Men frågan är om detta är värt det hela???????
Vet ej om jag orkar spela  matcher mer, får så otrorligt ont i kroppen, känns verkligen som man varit med i en trafik olycka , och ja pallar ej det. får hela den dagen förlorat pga detta!

mITT BS LIGGER BRA UNDER MATCH NU, LÅG PÅ 8 .  annars brtukar de ligga runt 20 o då tar jag en hel del insulin, nu hade ja pumpen på som vanligt.
Åt min banan efter med insulin  till. Och hamnade på 20 efter ett tag. där kommer adrenalinet in, måste då kanske sätta på temp med förhöjning efter match... kanske 20 % ökning?

har stora funderingar på att bara träna handboll o avstå från matcher, gå över till styrke träning p gym som komp för detta! Sitter nu med 99 % säkerhet i detta. men måste låta denna dag gå så ja vet att de ej är för att vi förlorade o ja är arg o ledssen för det!!!!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Klart att du inte ska sluta spela matcher catta!! Du kan alltid spela så mycket du själv vill/orkar på matcher, bara du är med, jag vill ha dig med!! Du är grym och värdefull! Gillar dig massor! Kram Tessie

2009-11-08 @ 22:45:48
Postat av: CATTA

Tessie: tack så mycket .dessa ord glädjer mig så!

Hoppas du mår bättre nu efter matchen , samt du spelade super! missa gör vi alla!

gillar verkligen dina inhoppniungar, ser så grym ut och du är såååå duktig. Så fundera ej heller på att svika oss!!!:)



ja är kvar om du är:) heheh!

Syns på tisdag med nya tag!!



kram o återhämta dig nu , för de skall ja göra!

tack åter igen!!! de samma gäller dig!

Postat av: Teija

Det är bra resonerat det där, att inte ta för snabbt beslut!

Vad kämpigt att du var så låg och mådde så dåligt. Ja, det är en evig balansgång! Men som sagt, jag tror att pumpen kan hjälpa dig så ge inte upp den även om det kan kännas knepigt emellanåt... men det är ju super att du låg så bra under matchen:D Klart att du kan höja basalen lite och prova dig fram, det gäller bara att komma ihåg att ändringen och effekten inte kommer direkt..

Ha det bäst, kramisar

2009-11-10 @ 12:07:54
URL: http://varannandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0