Badrumsinredning!

Har nyss varit o fyndat en hel del! och ni som känner mig vet att om ngn kan fynda o dra ner på priset så är det jag!!!

först var ja på kakelspec där ja kunde få 50% rabbat på de ja var inne på! stod o valde mellan två st badrums sett! samt ngr blandare men kunde ej bestämma mig så ja har tid att bestämma mig tills i kväll!

åkte då förbi kvik, där ja pratade med killen som vi beställde köket ifrån!
då fick ja toppen erbjudande ja ej kunde tacka nej till!. berättade om rabbatten på kakelspec. så de var nog att han vill ja skulle köpa från dem!

Så jag fick badrumssettet till lilla badrummet för normalt pris sedan så hade vi sedan tidigare bestämt att ta ett sett till stora badrummet men dåp hade de slutat med den handfatet vi ville ha. och de hade den liggande på lagret så då fick jag den GRATIS om jag köpte settet till lilla badrummet! vilket ja gjorde .
Blev även ett underskåp till den stora handfatet!
så allt gick på bra pris!!!!!
dvs att ja fick stort sett de lilla gratis samt rabatt på en tredje del för de stora. Så vi tjänade STORA pengar på detta! ...Gud så överlycklig jag är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så ibland lönar desig att handla mer på ett o samma ställe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0