Dagen i helhet!!!!!!

Kan ju börja med att jag siter här med en sååååå känning på 2,1 och ändå skriver jag, så om de blir knäppt så vet ni why!!!

har iallafall åkte till salem fram o tbs öfr hämtat tjejerna, mysigt i allfall. Tog mig en sovmorgon imorse då jag ej mådde bra, både ja o mannen min mådde d¨ligt i gårkväll o natten!
Men annars så har vi haft de bra på kvällen, blev en del mys med tjejerna innan de somnade.

Innan blev de lite shopping med de stora töserna, de fick sig ett par jeans varsina och ett par tjats samt två st klänningar/tunikor . De var skit snygga. Kompererar med bild på en av klänningarna o ch tajtsen senare när ja är mer kan göra de då ja känner mig som en två åring just nu!
 Klicka för en störra bild!!!

Huvudsaken är att deä r nöjda!
trispie o vi vuxna fick nada!!! men så kan de bli ibland!!!
Maten i dag blev Mc D.. gött men ine så nyttigt kanske men allt för barnen eller hur????

Nyss har vi bärt in delar av köket och våra badrums möbler i huset då de kom med leverans från kvik idag!jeahaaa. glad man blev!

jaaa glömde de viktigaaste, vi beställde badrums kakel o klinkers i dag!Blev i skalorna svart /vit ... älskar dessa färger då de är tidslösa!!!! så de skall vara när mna väljer saker som kostar tid o påengar på att renovera om!
Samt är lilla badrummet nu med vi talar om!!!!
SÅååå snyggt de kommemr bli allt i helhet!

Nu vill jag bara avsluta med att bild tillkommer i dettainlägg senare!
Och önska mina svärföräldrar en super trevlig resa till Thailand!!!! SOLAN , ÄT OCH MYS ORDENTLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0