Dagen som var!

Jahaa ännu en måndag avklarat, hatar som sagt var måndagar då man har en hel vecka framför sig. fast man är mamma ledig. spelar ingen rioll. brukar vara så seeeg o trött på måndagar... så är de bara!!!

Var hemma underdagen, tripsie sov skit dåligt undr natten. Har mina aningar om en sjukdom är på G. och rätt så är de ng... har fått stoppat in alvedon, varm o grining som attan.
Säkert för att ja lämnade in henne på barnpassningen i lördag. brukar ju komma efter två dagar, så som idag då!
avvacktar o ser hur natten blir. håller tummar att hon e frisk!!!

Men ialalfall. kom iväg till märsta. tvätta o åt, duschade och blekte min utväxt. sååå de behövdes kan ja lova!
känns bra men har sååå starka funderingar på att bli brunett, vad tror niÅ????? skulle ja passa? hur skulle de gå med övergången från blondin till brunett??????

Nu är vi hemma. slappar o kollar paradise hotell! skall ut o jobba lite på huset. snart är de dax fölr att börja kakla..
de skall ja hjälpa till me!!!! älskar det... idag gäller de att göra skydds tätskickta.... så inget fukt tränger in!
Imorgon får vi även lite ex hjälp samt elektrikern kommer!!! så mycket gjort hoppas ja på!!!



jaaa i´morgon åker ja till balanse gym, de ringde idag. skall skriva på papprerna för att blir månads kunder heeheh! näää våra kort skal registreras.... de hade blivit ngt fel.-... jehaaa... äntligen!!!!!
får se om ja kan o hinner träna hoppas.. beroende hur tripsie är-..... men fredag är given. fdå kör ja medan mannen min hämtar svärisarna på arlanda. De kommer hem från thailand då!!!!

just de. mitt löshår har säker kommit ,skall hämta de imorgon,,, snygging kommer ja bli då! hoppas el försöka kan ma ju:)
nu slutar ja här , bara babbbel från min sida!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0