Dagens träning

Blev ett ordentligt ben pass, körde 4 st olika maskiner . samt 5 min avslutning med cardio.
 Så himla underbart, jag har sååå saknat det!
Så imorgon kommer ja säkert känna av det, hoppas på en stark  träningsvärk!!!

Och gymmet balance skall vi bara säga whaaaaaooooooo så underbart. kommer verkligen vilja köpa kort där om mannen min går med på det! eftersom vi är träningkompisar jha o han!
och barnpassning på köpet , så varför skullle de bli ett nej?

super bra passning där alla min töser kommer ha de toppen!. och bra tider med!
sååå here i come! ja sklall bara börja där!

skall ta med trispie i morgon o provträna med henne på barnpassningen o se hur hon verkar gilla det!
går de bra så är de tummen upp!!!!
Samt måste säga att med rappid cut i kroppen under träningen var de mer än positivt! love dessa!!!

nu åka o hämta hem fläkten o övriga saker till huset!
åter träning i morgon! blir då en heökropps träning utan ben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0