Dagens Träning

Blev en snabb visit på gymmet med min darling. han körde sitt  och jag gick på o körde mitt feta arsle, lite rygg, mage samt axlar. Passade på att gå igen nästan hela kroppen lite lätt då man presic börjat med gymmandet igen.

Tog de lätt på vikterna eftersom ja ej mått bra utan medicinen, o har så ont... men körde de gjorde jag. känner mig så stolt...
Var riktigt skönt, ej för många där och att kunna träna ihop igen.

nu har vi tagit oss en powernap efter maten, mår ej bra.... så blir lungt i dag..
Skall satsa på att träna imorgon igen. vet ej vad jag då ger mig på!! tänker på de under natten!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Uach va jobbigt att lilltösen är sjuk igen.. Hoppas att hon mår bättre snart och att ni slipper besöka sjukhus...

Ja just det, ni håller ju på för fullt med huset! Går det bra? När är det tänkt att ni ska flytta in?

Kramen!

2009-11-12 @ 22:26:57
URL: http://tassandra80.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0