Dagens Träning

Blev en hel del om jag får säga så!
Eftersom jag inte hade tänkt mig spela match för att mannen skulle på jobb möte så passade jag på att träna på balance gym!
Lämnade in tjejerna på lekis, de gick hur bra osm helst, tripsie lekte o brydde sig ej alls om mig, så jag fick min tid på gymmet!

Blev lite väl stressigt för man visste aldrig om de skulle ropa efter mig, så jag körde ett hårt o tungt pass på benen!Avslutning med 5 min intervall på steppen!

Sedan´på kvällen  ca 2 timmar innan matchen sade mannen min at ja kunde spela!
Så de blev 60 min handbolls spel, tog de lungt o tog ej ut miig helt egftersom ja mår så dåligt efter tränig o match pga mitt hga stigande bs som kommer efterått!

Mitt bs efter match var på 5,8. har nu ställt upp den temp på 50% mer i 3,5 timme så skriver mer sen om hur deutvecklade sig!

men bra tränings dag va???? tror ni på träningsvärk imorgon????
Imorgon blir de gymmet igen, kanske rygg då!!!! Får se om jennny kör med mig"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0