Faaan va duktig jag är:)

Känner mig sååå duktig över att kommit ign med träningen bra nu!. Så soim innan Tripsie kom, men mer träning än det tack önskas!
men har man tre små tjejer så är de svårt att få livet att gå runt så som man vill o önskar. Sedan börjar jobbet o allt , hur faan hinner man då!?

De tar vi då, än så länge är ja mammaledig" jehaaa! Träning tiden ut slkall de bli!

Den förra veckan blev så här:


Torsdag: Gym
Fredag: Gym
Lördag: Gym   och handbolls match
Söndag: Gym

Bra va?????


Kommentarer
Postat av: Madelen

Hej. Jo mitt socker är mycket konstigt ibland.

Men inte alls så konstigt som innan så jag får vara nöjd med att jag får vara hemma med konstiga värden än att ligga på sjukhus med ännu högre och konstigare värden.



Ja jag tycker också att vi ska ta nya tag imorgon.



Kram Madde

2009-11-18 @ 10:01:04
URL: http://svardiabetesochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0