Gymkort avklarat!

Tacj Jenny för att du fixade rabatt mm till mig o min man.
Nu har vi ett gymkort klart på Balance i solna. Kan nog träna i stan med men de kommer sällan hända mig!
hatar att vara i stan! panik typ!

Men nu har vi bestämt att träna på balalnce minst två gng i vekcna o har vi en bra vecka blir de tre gng!
jag kommer köra dagarna med jempa o kvällar ó helger med mannen!

Måste lära trispie att vara på lekis där bara.
Tjejerna kommer i helgen så de kommer gå bra då med alla där! Trispie känner sig säker med dem!
Så ska bli intresenat att se vad som händer o hur de går!
Men gymma är blir det!Bra o grym kropp för mig o mannen väntas!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket!

Ja det va en pärs med hans blodsocker och så, men tack och lov så är det bra nu.

Som du skrev så berodde det som sagt på att han va så pass stor.

Är allt bra med er?

Kramis

2009-11-09 @ 22:38:30
URL: http://tassandra80.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0