ingen träning i dag!

De blidde ingen träning för mig!
 ja mååååår pisss!
hatar mitt liv ibland, som idag iallalfall. har sååå ont i min arm för de första att ja ej tagit mina tradolan som jag brukar och har ej fått ngt nytt recept å det heller!

Blir tokig på läkarna som bara skickar en vidare, så nu står ja utan, el har de 50 ml men behöver retarden på 100 ml. hmmm . varför!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så dagen blivit som en skit dag pga detta. Legat i sängen hela dagen, sedan bar de iväg till stinsen för att möta mannen min för att handla el saker till huset, men klarade ej ens de så ja åkte hem snabbt.

Sen har ja legat o sovit hela dagen / kvällen... så nada träning för mig! har ej ork el ngt till ens att komma upp!
varför! vill ej vara beroende av tradolan. men måste man så måste man!
har ju gått på dessa sedan 05 men för kronisk nervsmärta... skulle DÖ för att slippa dessa men klarar ej ett liv utan smärtstillande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0